tidsfördriv mitt i natten

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: toppen, bara lite trött
Vad tänker du på just nu: vad jag skulle svara på den här frågan
Saknar du någon just nu: jau, lite
Gillar du någon: kanske?
Är du kär: njaoe
Är någon kär i dig: haha fråga någon
Älskar du någon: vänner ♥
Hatar du någon: ogillar väldigt mke, ja
Hur är du om du är hungrig: lite gnälling kanske
Hur är du om du är trött: glad och skrattar åt allt
Om du sovit i tre timmar: öhm, som vanligt

Dina önskningar:

Du skulle egentligen velat heta: Jag har faktiskt ingenaning
Du skulle egentligen velat bo: inte här iallafall, helt utmobbade

Din högsta önskan är: att få så många önskningar som helts, att de aldrig skulle ta slut :')

Du skulle vilja ha: en kamera, det enda jag kom på just nu


ÄRLIGHET:
har du pussat någon som är äldre än dig?- ah
ångrar du det?- njaoe
Är du singel? - mjo
När fick du senast en komplimang? idag tror jag
Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha xd

Vem vill du helst ha med isåfall? hm..

Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? yes


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: hah nejdå
Hånglat med 2 eller mer på samma kväll: nä
Gjort något riktigt dumt? kanske
Gjort något du verkligen ångrar? ah
Varit nykter på nyårsafton? haha ja
Blivit polisanmäld? nejdå
Fått din mamma att gråta? mh
Slagit ner någon? typ nästan,
Skämts över dina föräldrar? jodå 
Skämts över dig själv? jao
Sagt jag älskar dig och menat det? men ja
Tar du droger? noo
Dricker du? alla dricker ju vardagligen :d
Vilka kläder sover du i? trosor och tröja
Vad hatar du verkligen? falska jävlar
Varit kär? joo
Är du ensam nu? nej.. 
Vill du gifta dig? haha nej, faktiskt inte 
vill du ha barn? inte nu iallafall


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag såklart
Såg dig gråta? öhm, länge sedan
gick på bio med? klassen tror jag xd
Skällde på dig? ingenaning faktiskt


Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: ja, hon var grym !

2011-12-10 @ 10:53:07
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg



Allt bra med dig? :D

2011-12-10 @ 16:49:08
URL: http://feliciagruvman.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0