mina ord och tankar till henne

2011-12-21

20111215-201901.jpg

Fotograf Fransson hade en tävling för en stund sedan på hennes blogg. Men som nu är avslutad. Vill bara berätta det här för att visa vilka underbara personer det kan finnas på jorden. Man kunde alltså vinna hennes egna handgjorda halsband som ni ser på bilden ovan. Och när man anmälde sig skulle man berätta om man skulle ge det till någon speciell och varför. Och underbara Emmy var med och deltog och skulle vinna smycket till mig. En finare syster får man leta noga efter!  ♥


Så underbart fin hon är asså. Jag vill bara springa till henne och ge henne en stor bamsekram. Fan vad jag vill träffa henne igen. Tänk att två personer som är födda på två olika år, men ändån är vi så lika. Läskigt lika. Du kom som en solstråle fram till mig och lyste upp hela mig värld. Emmy Ahlkvist - vill aldrig förlora dig, du är halva mig ♥ släpper inte taget om dig förrens du ber mig om det. Vill dela flera år med dig med skratt och lycka i!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag släpper aldrig dig linnea, om du dör, dör halva jag ♥

2011-12-23 @ 09:33:42
URL: http://emmyahlkvist.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0