vad blir det under min nyår?

2011-12-30

Helt otroligt, det är nyår imorgon. Det är dax för ett till nytt år. Bort med alla beskymmer för 2011, för här kommer det nya under 2012! Nytt år, nya händelser.

Men jag är fruktansvärt sur, jag har ingen att fira nyår med. Hur är det möjligt? Först, så tänkte jag och Moa vara tillsammans och fira. Men hon fick andra planer med familjen. Sedan pratade jag med en klasskompis, men det blev inte så mycket bestämt. Sedan pratade vi familjen med några vänner till oss. Vi vart inbjudna för Stefan, men sedan hade Monica andra planer som han inte visste om xd så då vart det också kört. Sedan kom jag tillbaka till klasskompisen, Malle, och att vi skulle fira ihop med andra. Vi pratade och bestämde det, men sen så kunde inte Anton självklart. Så då sket sig i det också. Och nu så sitter jag här alldelles ensam på nyår. Visst så har jag mamsen och pappsen, men roligt att en fjortonårig flicka ska fira med dom helt mobbad, för att hon inte har några vänner som står ut med henne -.-' HÄRLIGT! Så är det någon som vill fira med mig i sista minuten såhär? inte? Hör av dig på facebook eller mobilen, finns alltid!



bilder från förra året ~


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0