20 1/2 11


Amen Lollo, nu får du ge dig :D Var det så roligt att göra header till mig? Varför visade jag för dig för första gången hur man gjorde? Får jag ha den här ett tag nu eller ska du göra en till ny? Du får hitta någon anna att göra en header till ;d haha.

ah, som ni kanske ser och har märkt så har en vän bytt header igen. Hon gillar tydligen det? Memen, jag slipper det iaf :) Har inte hänt så mke under dagen än förutom skolan. Har varit på glatt humör hela dagen tycker jag.
Men ah, jag berättat mer om dagen senare ikväll. Är ju på den 5:te dagen nu i 30 dagar. Och då så står det att man ska berätta om sin dag. Så jag kasnke inte ska göra det nu, blir för utjatat. Så ja, sees då ;d

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0