Äntligen fick jag din blick igen :)

Ska snart dra mig till soffan, tänkte att jag skulle se en bit av tvprogrammet Ullared. Har inte följt det den här terminen, det brukar ju vara bra. Så jag tänkte ta i tag i det ikväll att se det, och sedan duscha håret om jag inte ska hoppa in toltalt i vattnet.

Idag var det iallafall första skoldagen efter sportlovet. Tror nog att jag har hittat på någonting varje dag på lovet, som jag bestämde och klara av. Väldigt stolt faktikst (a) Men skolan var okej och man kände sig hemma igen vid allt liv och sina vänner <3!

Men måste dra om jag ska hinna se någonting av programmet. Jag håller förresten på att leta efter en till bra 30-dagar som jag kan köra med :) får se om jag hittar någon som jag gillar.

Har förresten fått gratis sms nu igen (y) nu så är det inte så lugnt vd mobilerna längre, jag är tillbaka. Så sms på nu vafan, 0730622126!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0