anything goes for me

2011-02-27

Jag blev väldigt dålig på att blogga när 30 dagar tog slut. Inte så bra, måste ta i tag mera. Jag måste egentligen plugga religon men jag orkar verkligen inte, jag är på väldigt dåligt humör just nu. Jag vet inte varför, ingenting har hänt men jag känner mig bara för att vara lite sur.

Ne, jag går tillbaka till tv-rummet igen och sätter mig vid min familj. Kommer antagligen inte komma något mer inlägg mer idag om jag inte tar i tag i religonen och måsta sätta sig framför dataskärmen. Kanske hinner med med bloggen då en snabbis.

I kväll blir det iallafall att kolla på Solsidan, Wallander. Och så måste jag duscha och iallafall göra någonting på religonen. Med eller utan datan, spelar ingen roll ;) Har det tills tisdag och jag har lite kvar att göra.

Mina gratis sms tar slut idag med och jag har inte hunnit att köa påfyllning. Så hejdå alla på mobilen :( Kommer faktiskt sakna er lite och min mobil, haha


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0