är det redan Onsdag?

2011-02-09

Ska snart gå här ifrån men jag kan skriva lite snabbt till er. Kom hem från skolan för några 30 minuter sen? Dagen har varit bra och för dom som undrar, jag har tillbaka min röst helt och hållet nu. Fast jag kan vara lite hes ibland men då hostar jag bara till så får jag tillbaka den.
Engelskatestet som jag hade idag klarade jag av fint. Jag tror att jag kommer få fullpott på den, men det kanske är något litet fel. Gympa hade vi idag på idrotten, basket. Jag tycker att det är roligt när man kör på hel plan och alla i klassen är med i samma spel. Annars så är det tråkit då det bara är tre styckna i ett lag? Och så är basket så uttjatat efter gunnebo. Dom sista två minuterna på gympan så gick jag från spelet och kollade på ist. Jag är med igen nästa gång då vi kör hel plan, och jag är ingen skolkare för det. Jag tar bara min lilla paus.

Nehe, om jag skulle trampa vidare in till vardagsrummet där mamma sitter och spelar Super Mario, haha xd Jag tänkte var med lite, innan maten står på bordet.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0