både här och där

kollade precis på Solsidan :) haha, dom är ju så knasiga av sig. Senare ikväll så ska jag kolla på Wallander och se om det är något bra, annars så går jag och lägger mig tidigt ikväll.

Anna och jag har ju som sagt städat idag med. Jag känner mig väldigt stolt över mig själv att jag gör det här frivilligt. jag har skrubbat väggarna i stora badrummet, damsugat i hallen, tv-rummet, soffan, och lite i köket. Plockat i ordning i tv-rummet och ställt sakerna på sin plats. Och senare på kvällen så rensade jag och Anna vid tidningar, rensade bort trasiga och allt för gamla. Kanske har jag inte hunnit med så mke men jag har gjort saker som har tagit sin tid, Anna har mer gjort dom mindre sakerna.
Pappa skjusade in oss till stan och bjöd oss på fika och godis som tack för allt, att vi har hjälpt till så mke i huset och så :) det var snällt av honom tycker jag.
Mamma kom hem ikväll med. En hel helg utan henne, hon har varit i Norrköping med några vänner och suttit på möte. Men nu är hon hemma igen.

Ska nog nu gå och göra en macka och o´boy och sätta mig vi tv igen. Blir att duscha imorgon bitti med :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0