blir att åka bil imorgon bitti

2011-02-22

Imorgon så drar jag till Norrköping med mamma och syster. Vi ska ta en runda på stan och shoppa, behöver verkligen kläder. Jag har bara massa gamalt i min garderob.  Vi åker mellan 7-8 tiden på morgonen, så jag hoppas ju på att du är vaken så att vi kan smsa under bilresan. Jag kommer ha väldigt tråkit i bilen upp dit. Eftersom att jag inte kan läsa när jag sitter i en bil som åker, för då får jag bara en spykänsla. Så det blir väll bara mobilen, musik och folk :D haha

Men det som jag tänkte berätta var att det inte kommer bli så mke bloggande här under dagen. Men kanske flera styckna under kvällen :) Men jag får se om jag kanske hinner med ett kort inlägg på morgoen, du får gärna titta in.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Roligt att shoppa. ;)

2011-02-23 @ 13:41:50
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0