Dag 13 - Den här veckan

Det är ju tisdag idag så det har bara gått två dagar i veckan. Men jag kan ju berätta ändå xd
I går (månda) så var jag först i skolan, och kom hem på eftermiddagen igen. Jag tog det nog mest lugnt när jag kom hem, eller typ hela dagen. På kvällen så pluggade jag lite engelska vet jag, och läste i en bok som jag har hållit på nu i ett halvår eller nått ;) bara för att jag är så snabb på att läsa, ne men jag har inte så mke tid till böcker. Fast att jag vill det, jag tycker att det är jätte kul att bara koppla av och läsa en stund.

Idag så var jag i skolan igen. Var på alla lektioner och jobbade, kom hem igen vid kvart i 4 kanske? satte mig ett tag vid tv. Sen in på mitt rum och var där tills maten var klar. Åt pannkakor och sen satte mig här. Det är det ändå jag kan beskriva om min vecka.

Men tills veckan så har jag inga planer. Engelskaförhör imorgon iaf så jag ska plugga ikväll. Kanske vara med någon? får se om någon har tid och lust att var med mig. Jag vill in till stan med för att shoppa, men det blir nog inte den här veckan.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0