Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj det här kommer bli svårt. Jag har många minnen som jag gillar och skrattar åt. Jag kommer ju ihåg mängder från när jag var liten t.o.m. Vilket ska jag ta?

Men mitt favoritminne blir nog Sommaren 2010. Jag vet inte vaför jag har fasnat så mke för just den sommaren. Men det är nog att den var helt underbar, precis som en sommar ska vara. Jag träffade många nya vänner som jag nu älskar. Jag fick vara med om många äventyr med min syster. Jag var med vänner ofta och tillbringade halva sommaren med dom. Jag åkte på resor med familjen. Jag fick en fullängtan till att få se hur det skulle bli i en ny skola. Jag fick testa på många olika humörer som jag inte har träffat på tidigare. Nu vet jag inte precis vad man kallar det för, för det heter inte humör direkt. Men jag menar typ när man är glad, ledsen, lycklig, sur o.s.v. Och det var lite spännande, jag fick testa på båda glada och tråkiga humörer. Jag hade det roligt under hela sommaren och det fanns ungefär inga surigheter under hela sommaren 2010.

Tack alla som var med mig under sommaren 2010. Tack för att ni gjorde den sommaren så perfekt. Och jag hoppas så mke som det går att sommaren 2011 blir likandan om inte bättre <3

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0