Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Det är nog en födelsedag då vi firade mig och min kusin Dennis här hemma i Gladhammar. Jag minns inte så mke av den för vi var antagligen så små. Jag och Dennis fyller år på samma dag och datum, 11 Juni men vi är inte lika gamla. Det skiller 4 år mellan oss. 
Vi var ute i trädgården på framsidan med bord och stolar där släkten satt. Dennis fick ett långt paket som han öppnade antagligen där ute. Det var ett fiskespö som han ville genast testa. Så jag, Anna, Dennis och pappa (jag minns inte om några fler hängde med) gick ner till sjön som vi har på andra sidan vägen av vårat hus. Dennis fick upp en fisk på sitt nya fiskespö. Vi andra hade oxå ett varsitt fiskespö tror jag. Jag minns tyvärr inte så mke av den här dagen. Men Dennis fick upp en fisk som han verkligen slog ihjäl så att den skulle dö. Sen la han den fisken på en sten och pilla ut ögonen på den ;s usch, det låter inte så fräsht.
Men det var jätte roligt och jag minns inte så mke mer av den dagen.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0