Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag har mest bara småsaker som händer mig och i mitt liv. Och det är när jag skämmer ut mig och det gör jag ju liksom dagligen, det tillhör min vardag.

Men jag har inte något jätte stort som har hänt mig som jag ångrar, iaf inget som jag vill ta upp här då alla kan läsa. Men jag har faktiskt inte så mke mer att skriva, sorry. Men dom här 30-dagarna passade visst inte mig så bra, för det är väldigt många då jag har svårt att komma ihåg eller så passar dom mig inte bara.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0