Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Skogen. Skogen är en plats där jag oftas går till på sommeran om jag är på dåligt humör, mår skit eller något har hänt. Skogen har alltid varit en av mina närmaste "vänner". Det kanske låter lite konstig att man kan ha en skog som vän. Men jag har alltid varit nära det, endas sen jag var liten. Skogen lugnar ner mig och får mig på bätter humör. Jag går oftas promenader där jag har mest minnen på i skogen, eller så hittar jag en sten som jag sätter mig på och funderaa lite på olika saker. Eller så går jag en långpromendag längs skogsvägen.
Skogen är det första som gör mig glad. Men sen är ju vad det handlar om och vad jag har på för slags humör men mina vänner jag mig ju oxå glad. Utan dom, ingen Linnea Zeijlon.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0