Dag 27 - Min favoritplats

Min favorit plats är ju absolut nära mina vänners håll. Jag känner mig trygg och hemma vid dom, och jag ser att dom mår bra och så. Men bortsett från det så har ju alltid skogen och nära naturen varit en plats som jag gillar som ni kanske har hört och sett.  Jag har blivit uppväxt vid skogen, jag har lekt i skogen i hela mitt liv. Jag har mina platser där som jag går till. Skogen är en del va mig ännu idag, även att jag inte är det lika ofta. När jag var ett litet barn så var jag där dagligen och lekte i kojor och pinnar med min syster Anna. Vi kunde vara där i regn och snö, solsken som molningt. Inget kunde störa oss när vi väl var inne i våran fantasin.
Men idag, så går jag bra dit på sommaren då det är mest fint väder. Och när jag ska fotografera såklart, och när jag mår dåligt eller bara vill ha en promenad så går jag nära naturen. När jag vill vara ensamen eller bara få tillbaka mina minnen av skogen. Jag stöter på skogen väldigt ofta, den är inte så svår att missa när man har skog runt hela sitt hus.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0