Dag 6 - Min dag

2011-02-01

Jag vaknade vid sju tiden på morgonen men steg inte upp förren tjugo över ungefär. Åt frukost, sminka mig och fixa ording mig lite. Sprang upp till bussen, hann i sekunden ungefär.
Hade hemkunskap på första lektionen och då så var jag på bibblan och läste hela timman. Religon så satt jag vid datan och jobbade med tre olika gudar. No så jobbade jag med Emelie och vi forskade lite om blandningar. Sedan var det lunch i skolan. Inget märkvärdigt, åt en lite hög med morötter som vanlig. Sprang till ica med Herman för att han ville ha godis. Och så fick jag en hård flaska i ansiktet när jag satt på golvet i korridoren. Den skyldiga var Cevin men det var inte alls menart. Han bad om ursäkt flera gånger om varandra och jag fick inte ens ont.
Matten så jobbade jag runt 3 sidor, Isabelle var imponerad för jag var den ändå som förstod ungefär och inte hade bett om hjälp någongång. Engelska-bas, inte alls lika bra som resten av dagen. Jobbade inte så mke, det var lite svårt, förstod inte precis.

Hem, tog macka och satte mig här ett tag, ett bra tag faktiskt. Lite andra saker gjorde jag där mellan innan maten var klar. Spagetti med köttbullar. Åt upp och tog det sedan lite lugnt efter maten. Hoppade in i duschen runt sju och kom ut igen nyduschad och fräck vid halv åtta, stod i duschen i 30 min xd haha. Trokade håret och satte på mig kläder. Gick ännu en gång hit och just nu så bloggar jag? Ska nu fortsätta med min religonläxa, vänta tills Anna har duschat och sen så ska vi två baka :) vi ska baka vårat eget som vi själva har kommit på för mke lääänge sen, Berg med snö som vi kallar det ;d
Ska ha det sen till nio då vi ska kolla på Sommar i Svergie.

Så, nu har ni fått en sammanfattning av min dag och kväll som inte har hunnit komma än ;) tihi.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0