Dagen idag som är torsdag

2011-02-17

Tjabba! Nu så sitter jag här igen, ska snart kollla lite på busstiden tills imorgon och så måste jag höra av mig till Emelie. Så det här får gå lite snabbt.

Dagen har varit än så länge helt okej :) i skolan började vi med samhäll, kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde där. Men jag bloggade lite mellan där innan geografin började på rasten. Sedan hade vi två timmars svenska ;s Men det gick ändå ganska bra, jag skrev en hel berättelse. Har nog inte jobbat så hårt på en svenskalektion i A-rum som jag gjorde idag tidigare.
Sista lektionen så var det ju gympa. Vi skulle åka skridskor, en favorit ju hos mig. Men jag, Annie och Maria skulle inte vara med så Mattias gav som uppgift till oss att gå till konsum i Ankarsrum och sedan ta kort på det så vi hade bevis på att vi hade varit där? okej, men det gick ju bra. Vi mötte på många snövallar och vi fick ju hjälpa varandra att komma över dom, haha xd
Maria var ju självklart tvungen att ha mobilen uppe och ta kort, eller det har hon haft hela dagen. Vi stannade hos  Annies farmor och åt sockerkaka innan vi skulle fortsätta tillbaka till isen där alla andra var.

Bilder från dagen ~

Jag nördar spel på Emelies mobil ~

Jag ser kritvit ut i ansiktet, men det är solen som gör ~

Fråga mig inte var jag håller på mig eller hur jag går över en snövall ~

yeah, vårat bevis på att vi var där ~

haha, ser ni det ensamna, övergivna lövet som är på toppen av trädet ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0