godis i mitt hjärta :D

2011-02-25


Bilder från mobilen ~

Ska egentligen sitta i soffan nu och glo på let's dance men jag kom på att jag har bloggat skapligt dåligt idag. Så jag sprang hit nu på pausen men jag har väll ändå missat massa danser.
Men jag sitter där inne iallafall med mor och far och käkar massa godis. Delvis mitt eget, polly, och pappas lösgodis och mammas osbågar :D haha, jag kommer ha väldgt ont i magen sen när jag ska sova. Sitter just nu lite vid fb och lyssnar på musik. Skriver lite med folk oxå på msn, haha. Kanske inte det interssanta som finns xd
Men ska nog rusa tillbaka :) sees

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0