I need you...

2011-02-26

Börjar bli väldigt slavrig nu med bloggen, men det är inte lika kul. Att sitta här varenda dag och skriver om din tråkiga dag ;) 30-dagar är iaf slut nu, jag gjorde visst inte den sista igår men jag hann inte och jag hade ingen bra tanke till ett annat ögonblick. Förrgår vatt heller ingeting, men jag visste inte ens vad ordet betyder, ambitioner. Vad är det?

Ikväll så är hela familjen hemma :) det blir nog bara att sitta framför tvn igen. Och glo på den där melodifestivalen. Jag tänkte ta i tag med religonen nu, det är bara det svåra kvar. Jag tänkte ju att mamma kunde hjälpa mig men hon är ju upptagen av att baka någonting.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0