Mina händer är iiis ;s

2011-02-06

Har kommit in nu från kylan. Har varit ute med Anna lite här och där i Stensnäs. Har fotograferat lite och lekt. Min röst är fortfarande borta. Eller lite ljud kan jag väll få ut från min mun men det bästa är nog att hålla tyst och inte slösa mer än nödvändigt. Så kanske jag får tillbaka min röst helt och hållet tills i morgon. Jag vill till skolan i morgon, hur jag än mår. För det första så saknar jag mina vänner <3 och för det andra så känns det som om man har missat ett år när man har kommit tillbaka till skolan efter några dagar sjukan. Men familjen säger att jag inte får åka om jag är så här i morgon med :(

Aja, kommer bilder ~




Robin skulle tydligen ha datan nu så det blev inte att visa så många bilder, men det duger. Några bilder vart bra och några andra lite sämre. Vad spelar det för någon roll? ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0