Om du vill vara med i leken så måste du leken tåla

2011-02-18

Idag så hinner jag inte att blogga förren på kvällen. Egentligen borde jag inte sitta här nu men jag ska köra det här lite snabb. Jag har duschat så jag måste torka håret och borsta ut alla tover. Idag så ska jag vara i skolan som vanligt och vara en duktig flicka  med att jobba stenhård ;s Det är ju sista dagen sen så är det ju sportlov i en vecka.  Sen så åker jag och Emelie direkt in till stan efter skola för att shoppa lite, en heldag för bara oss två själva *Gilla*!
Så jag kommer inte hem förren 6 eller något liknaden ikväll. Och då ska jag äta för jag är förmodligen vrålhungrig, och sedan så kanske datan är upptagen så det kan ta sin tid innan jag kommer tillbaka.
Men nu måste jag fortsätta med att bli klar :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0