onödig komentar ;s

2011-02-12
Komentar får läsarna:

Från: aa
asså, lär dej stava och skriva så att en normal person kan förstå det du skriver innan du ger dej in på att börja blogga :S

Svar: Jag kan stava, om jag ska vara ärlig så hittar jag inget stavfel alls i inlägget Vad veckorna går fort där du komenterade. Och om du inte vet så är oxå och iaf förkortningar.
Jag skriver väldigt fort på tangentbordet och jag läser aldrig genom mina inlägg innan jag lägger ut dom så det kan vara att jag är för snabb på tangentbordet och trycker på fel bokstaver.
Och om du inte orkar se mina "stavfel" så behöver du inte ens följa eller läsa min blogg. Den här komentaren var väldigt onödig och omogen av dig. Om du inte kan stå för vem du är så behöver du inte heller komentera till mig. Det är bättre att säga vem du är och säga lite vänligare till mig att du tycker att jag ska träna på stavning om du nu tycker det. Men jag tror nog att dom flesta av mina läsare förstår vad jag skriver på min blogg utan några problem. Du får gärna svara på ett stavfel som jag har skrivit som är verkligen fel och inte någon bokstav bara.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0