Nära ögat ;d

2011-02-24

Jag börjar bli slarvig på att gå upp om mornaran igen. Idag så låg jag kvar till 11, det känns inte så bra. Det var Anna som fick mig att flyga upp ur sängen. Jag, Anna och mamma skulle tydligen åka in till stan. Delvis för att kolla på min syn och sedan hälsa på mormor och morfar med lite.
Jag var jätte nervös att min syn skulle vara mke dålig så att jag skulle behöva ha glasögon eller behöva göra en operation ;s jag passar verkligen inte i glasögon och jag vill inte ha risken att dö. Men jag behövde inte göra något av det. Jag hade ingen dålig syn, det var bara att mina ögon styrde lite som dom ville och därför att jag såg en aning suddigt och dubbelt. Det är svårt att förklara vad som är fel och vad han sa, men jag ska träna mina ögon på något vis så att jag ser rätt igen :)

Åkte till mormor och morfar och tog en fika där. Anna och jag sprang ner till stan med lite snabbt. Hon hade hittat en tröja på HM som hon ville köpa, jag passade på att shoppa lite oxå. Men det vart bara ett linne till och några spännen till håret. Jag känner att jag har slösat mke pengar på kläder dom senaste dagarna nu, tihi.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0