Våren börjar komma?

2011-02-02

Har haft lite gäster här hemma ikväll :) Det vart ju jag och Anna i köket. Bakade kladdkaka, två sattser. Vi bakade en kladdkaka var, haha xd Gästerna var familjen Karlsson och de kom runt 5 tiden. Vi fikade på kvällkakan när dom kom och pratade med skratt. Vi ungdomar fick hela soffan att ligga i för oss sjävla medans vuxna fick hårda stolar att sitta på :D Vi har planerat en semester tillsammans oxå tills sommaren 2011. Det kommer bli riktigkt kul nog. Orkar inte bertätta var, när och hur. Mamma väntar på datan faktiskt.
Dom åkte hem nu precis vid 8 och jag satte mig här nu till bloggen :) Men ska nog gå och fortsätta min kväll nu, sees ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0