Våren stiger upp

2011-02-13

Anna och jag var lite i kväll tsm och bara snacka och slappar efter den är hårda dagen. Vi pratade lite om att vi ska börjde träna i tidigt vår till sen höst. Och sedan på vintern gå till simhallen och simma några längder så att man håller igång hela året om. Jag tänkte förra sommaren att börja springa ute med badandet fick min tid ist med Anna och vännerna. Men Anna och jag ska börja så fort snön har försvunnit att gå i rask fart och sen öka och öka med farten. Sen i sommar så får vi ju bra träning med att simma/bada, man tränar ju hela kroppen med det. Och så får man det skojigt på köpet med :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0