Varför behövs sängen när golvet finns?

2011-02-11

Nu när jag kom hem så är jag ensamen hemma (y) Satte mig här precis när jag kom innanför dörren. Sitter nu vid facebook, bloggar och har hög musik på :D Det är roligt att vara ensamen.

Skolan har varit okej. Veckan har gått skapligt fort, det kännns ju som om det var fredag nyss och jag var sjuk. Men veckorna går fort :) slapp musiken idag. Anders läraren var sjuk så vi körde lite nutidstips i kanske 20-30 min och så slapp vi resten av den lektionen. Bilden vart det heller ingen av, Carena är magsjuk så vi fick håltimma då. Jag och Maria låg på bänkar och sov. Är så trött, har gått och jäspat hela dagen idag.
Men det kan bero på att jag råkade somna på golvet igår, tihi (a) Men jag har en förklaring till det. Min mobil var tvungen och laddas så jag satt den på laddning bredvid hyllan och min säng är på andra sidan rummet. Jag skulle sova men massa sms med mig och laddingsladden räckte bara till mitten av golvet så jag satte mig där för att säga godnatt och hejdå till folket. Men sen så vart jag fast där och jag frös, så jag tog ju ner täcket till mig och så ville jag inte sitta mer för jag fick ont, så jag tog ju en kudde med och la mig ner. Och så somnade jag och alla fortsatte att sms med mig xd haha Så jag har lite ont i ryggen och är trött fast att jag sov som en stock på golvet :)

Haha ah, men nu kommer pappa hem igen. Jag som ville vara själv ett tag till

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0