Vilken kuslig natt ;s

2011-02-21

Satt uppe hela natten ungefär. Kollade först på Solsidan med familjen vid åtta, sen Wallander och sedan en skräckfilm från klocken 11 till 1 på natten. Okej, det var egentligen ingen skräckfilm men jag satt ju ändå där och skakade. Jag var ju livrädd att sova sedan precis efter. Usch, har nog aldrigt i mitt liv varit så rädd för en film.

Vaknade runt nio idag med, fast låg kvar ett bra tag i sängen. Idag så ska jag nog städa lite i mitt rum, vill ha det fräscht. Jag har bestämt att jag ska vara igång med någoting varje dag nu på sportlovet så att det inte bara blir ett slapplov. Jag ska iaf göra någoting, om det är litet eller stort spelare ingen roll. Någonting vaje dag bara. Och idag så blir det städing då. Får se hur fort det går, ska ta ett bad tänkte jag oxå efter det om vi har varmvatten så det räcker. Sedan så måste jag plugga med. Jag ser ju att lov är till att man inte ska tänka på skolan men så var det inte, religonen måste göras.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0