2011-01-08


Tjoo :)
Lördag idag igen då, gud vad veckorna går nu förtiden. Skola snart igen nu ju, ska bli roligt att få träffa alla igen som man saknar. Men vet inte vad jag ska hitta på idag. Kolla på Fångarna på fortet ikväll iaf, men sedan kanske läsa ut en bok? Gå ut och fota lite var länge sedan. Eller, är det fint väder ute idag för det första? Jag har inget fönster här att kolla ut i. Men vi får se vad som tiden har och bjuda på.
Än så länge har jag bara hängt lite med Anna, pratat och vi tog en kortspeltur. Och nu så sitter jag här och lyssnar på Minnahs musik och gör annat på datan.

Det här vart ett ganska kort och ointerssant inlägg. Men det får duga :)
Förresten, har jag sagt att jag saknar sommaren 2010? ;o Har jag säkert, 100 gånger kanske. Men ingen sommar kommer att bli lik den ;(

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0