Att rita lite var kul ;D

2011-01-10

Hejsan igen, det var ju inte alls länge sen jag laddade upp en inlägg :D Haha, någon minut sen bara. Men jag tänkte bara att berätta lite mer om dagen, tihi. Jag har satt igång med en teckning till min... min mammas kusins fru. Haha, man kan ju säga mina sysslingars mamma. Då kanske ni förstår lite bättre för jag vet inte precis vad hon blir till mig xd Men både vi är intersserade av att rita, och så vill ju hon ha en bild från mig. Så jag fortsattet att rita lite på en påbörjad skiss, och när den nästan var klar (som på bilden) så märkte jag att det var en bild på andra sidan av den oxå som jag gärna vill ha kvar själv :(

Bilden ~
Om ni inte ser så ska den likna en blomma, det kanske inte liknar så mke nu, men det är dom minsta detalgerna kvar som gör hela teckningen.

Hemma idag så har jag... ritat då, tv, här vid datan på kvällen nu och lite annat. Nu när skolan har ännu startat igen så hinner jag ju inte med med bloggen så mke. Men bara för det så ska ni ju inte sluta att kika in här. På kvällen så är jag ju nästan bombsäker på att jag bloggar, det är då jag har mest tid och ork. Men sedan på dagen när jag kommer hem från skolan och sånt så kan det nog hända ibland
Men sluta inte att följa bara för det, det kommer säker att var som vanligt..ungefär ;p

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0