då så var lördagen slut

2011-01-15

Hallå där igen ! Har suttit ungefär hela dagen här och nördat. Eller iaf från efter maten. Men jag skyller på mamma, att det var hennes fel att jag startade att spela sims igen.

Idag så vaknade jag runt 9 tro jag, men kom inte upp förren halv 11 kanske hon hade hunnit bli. Mormor och Morfar kom på besök idag. Bara för att se och höra hur vi mår och sånt. Det var rätts så länge sen man träffade dom sist. Och det kanske kan beror på att dom har varit sjuka stackarna. Men nu är dom friska igen som tur är. Men jaa, vi bjöd på fika lite och så, lite trevligt faktiskt.
Och nu på kvällen så har jag somsagt suttit här och så har mamma bakat daimtårta till kvällen med att mysa på tsm med familj. Just nu är den i frysen orörd och det blir tydligen inte att ta den nu heller. Den är för mjuk säger mamma och så har ju såklart alla gått och laggt sig nu typ. Men jag skulle gärna vilja ta en blit nu :D haha. Kan ju alltid smyga upp inatt ;p tihi, nee.
Imorgon så är det redan söndag, alltså skola på måndag. Om två dagar. Vet inte vf jag sa det där för det är ju såklart att det är skola på måndagen då? Måste få tag på en kompis och fråga vad man ska göra på engelskanläxa och när den ska lämnas in. Och sedan så ska jag skriva klart religonen oxå.

Men har tänkt och hoppa ner i sängs nu, godnatt <3!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0