därför så kan jag inte blogga nu.

2011-01-03

Tja där! Idag då kommer min kusin med hennes barn och man från Stockholm. Det kommer att bli kul och träffa dom igen, det var ett tag senast. Men iaf så är dom inte här hela dagen, jag skulle gissa mig på att dom stannar till eftermiddag, eller oj... heter det så? men runt  två tre tiden kanske... Så får se om jag hinner och har ork med att blogga då.
Men annars så är det bra idag, sedan så måste jag bara berätta för er om min natt ;o Men det hinner jag inte nu.. Dom kan komma vilken sekund som helst.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0