Varför hände det just idag?

2011-01-05

Tjoo där igen :) Nu så tänkte jag skriva lite till er. Jag vaknade idag somsagt vid halv 1-1... Vilket som jag ångrade på direkt. Men när jag kom in så satte jag mig i tv-rummet och glodde. Tog väll frukost där mellan med. Sedan under dagen så har jag spelat lite kortspel, suttit här, spelat go-cart (tvspel), kollat på gamla foton på mig och lite annat. Inte så mke alltså. Tog sen sista kladdkake biten idag som vart över från igår kväll, haha. Men det blev oxå gott med lite söta saker :D
Ikväll så ska jag duscha, bli klippt, fila naglar, lacka dom... Jaa. Blir väll en bra kväll tycker jag.

Sees :) <3

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0