Fångarna på fortet ~

2011-01-08

Sitter och glor på Fångaran på fortet på tv4.. eller är det på den kanalen? Amen iaf, det började vid 8 och håller på till halv 10, så det här blir bara en liten snaddinlägg. Har inte precis någon bärbardata så jag kan sitta inne i tv-rummet och nu så är det ju bara en kort paus.
Efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske gå och lägga mig tidigt ikväll. Jag vet inte.
Nehe, om jag skulle återvända till tv. Jag har funderat lite, och det skulle vara lite roligt och vara med på Fångarna på fortet. Iaf några banor ser roliga och enkla som lille jag skulle klara av.
Men ska ta lite choklad nu och sätta mig framför dumburken igen :) sees!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0