fredag redan?

2011-01-07

Igår så bloggade jag inget va? ledsen för det. Men det hände inte så mke interssant, jag var lite hängig och gick med täcket runt om mig hela dagen. Kollade på film, Pelle Svanslös igen :) Men det var för jag har inte hade sett början så jag skulle bara göra det, med sedan så vart det att se hela alltet ändån, tihi. Satt och glodde på Göta Kanel 3 för första gången med. Den gick på tv4 vid åtta.
Men igår så låg jag faktiskt inte och sov halva dagen. Tror jag.. :s Men jag gick och la mig sedan på kvällen vid 12 tiden kanske?

idiot..!

Idag därimot :) En fin morogon... -.- Men jag hade ställt klockan på 8 som vanligt men jag tänkte sova lite längre för att jag har sovit så dåligt på natten. Men det gick ju inte som jag ville med sovmorgonen, och det är inget jag tänker ta upp här.
Ätit frukost har jag heller inte gjort än, bäst nog för mig att jag gör det. Sedan så vill jag ut eller bara låsa in mig på mitt rum eller något annat som gör att jag får vara ifred. Vaknade inte på rätt sida och inte bara om det.
Dåligt humör är jag på kan jag bara säga, och inget mer.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0