Jag är nog redo !

1011-01-10

Godmorogn gott folk :) Nu så är jag vaken vid den här tidpunkten, ska ju springa upp till bussen snart. Skolan startar idag igen efter två och en halv vecka ledigt. Och så har vi ju gympa på morgonen, idrott allra först efter all ledighet. Men det ska bli roligt att få träffa alla er igen <3

Igår så bloggade jag ju inte, datan var ju inte ledig en ändaset gång typ "/ Joo, förutom på morgonen innan frukosten men då hann jag ju inte med att skriva. Det var ju Robin och pappa som delada på denna plats. Jag fick göra helt anndra saker.
Som jag t.ex. så skrev jag ner alla saker som jag ska bättre på år 1011 som inte gick så bra på 2010... Ja "mål" inför 1011 ungefär, bara för att jag hade det så tråkit. Igår var det verkligen en sådan trist dag tycker jag. Satt framför tv lite, fotograferade, läste och sånt.

Joo, men ska börja klä på mig utekläderna nu så att jag hinner med :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0