Jag kanske är liten, men jag är tuff!

2011-01-02

Hallå där igen :) Hur är det med er?
Jag tycker att jag är rätt så dålig när det gäller bloggen. Oftas så bloggar jag bara på kvällen och berättar om mina dagar som det inte händer så mke i, och så blir det ju bara det inlägget om dagen. Ne, jag ska bli bättre, jag lovar!

Men idag... så vet jag typ inte vad jag har gjort ;o Men antagligen ingeting då. Men det är ju okej att bara slappa lite med. Ta det lugnt när det är lov och man vet att man inte har någoting att plugga på.
jaa, och allt är bra med mig, har haft lite ont i huvvet och magen idag. Det kommer jag iaf ihåg ;) Just nu så sitter jag här och lyssnar lite på Idol Minnahs låtar, och sjunger med av det jag kan av texten.

Bara för er skull och skratta lite här så kan jag ju säga en gåta till er :D

Varför är Linnea Zeijlon så mke bättre än dig?
Svar: För att hon är bättre än bäst!!!

Jag tycker om den gåtan faktiskt :) Jag kom på den förut när jag satt och pratade lite med Anna, vet inte vf men det kom bara ut ur min mun.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0