Jag litar inte på isen!

2011-01-19

Idag så har jag varit lite deppig tycker jag. Börja dagen med att skämma ut mig på påstigning på bussen. Snubblade typ med väskan med sätet så att jag halvramlade och sedan så gasade ju chafören i botten när jag stod upp så jag sprang ju mellan säterna på "stigen" där och kunde inte sätta mig xd tihi, det låter iaf lite som mig. På morogen i skolan så hade jag lite engelska, var ganska så trött då men inte sur. Gick iaf skapligt bra idag. Lite teknik, matte och historia, bra. Gympan var ju rolig, övade på handboll, nee jag gick ifrån lite. Eller det var att en inte fixade det där precis så jag tänkte ta en liten paus frånt allt tjafs och så, så jag satte mig ju vid Sammy på bänken. Fast det vart ju att vara där och leka lite med honom ist. Haha, kastade lite bollar här och var på folk och oss själva :) Lite roligt faktiskt.
Sist på gympan så körde vi någon lek, med massa bollar som farde här och var i luften. Vi var två lag och Sammy sprang helt vilt mitt på planen för att samla in bollaran till oss som vi inte nådde. Bara för att han inte var med på gympan så fick han ändå hjälpa till lite. Haha, det såg as kul ut. Och tack vara mig och Maria så vann vårat lag varje gång mot dom andra, förutom en gång då <3

Här hemma så har jag inte gjort ett skit, orkar inte skriva så mke mer om det så sees :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0