kameran ~

2011-01-02

Tjoo :) Jag vill bara prata lite om kameran, egentligen kanske inte något som intersserar er? Men jag kan eller får använda min kodak ;( För det första så har jag inget redigt minneskort till den. För man fick ju inte med ett spe. till kodat med i paketet -.- Och så strular det lite med datan. Ändas sen kodaken kom in i min värld så kan jag inte lägga upp bilder till datan. Så jag får lägga undan den kameran en stund tills vi köper ett ridigt stort minne till den. Men bara för det så betyder det inte att bloggen ska bli tråkig utan bilder?... 

.. utan jag har ju fortfarande min lille gröna kamera :D Jag sa ju att det var bättre att behålle den själv. Så varje ny bild som ni ser från mig är tagen med den gröna. Från och med nu idag tills jag säger till att jag kan använda min nyaste kamera igen.
Men faktiskt så tar ju den lilla kameran skapligt bra bilder ju, tycker jag iaf. Så det kommer nog gå bra, jag har ju bara haft den i två år och blivit stolt över korten som den tar (:

Och så nu vet så kan jag igen lägga upp bilder till datan från kameran.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0