Kvällen idag :)

2011-01-04

Har precis bakat klart en kladdkaka till familjen. Det ska bli gott att smaska senare ikväll med glass. Och det gick ju super att baka den. Jag frågade först pappa om han var sugen så att det inte bara var jag, han svarade typ att jag kunde göra halva receptet bara då, alltså en liten kladdkaka. Så jag började göra en då. Sedan så skulle jag fråga mamma om en bra form till en liten kladdkaka (hon hade precis kommit hem från jobbet) och då så frågade hon vf jag hade gjort en liten, för vi är ju 5 st hemma ikväll för att Robin och Jonny hade kommit hem. Så när smeten och allt var klart, bara att den skulle in ugnen. Så var jag tvungen att bära fram alla ingredienser igen och hälla i hälften som var kvar i smeten.
Men nu så står den i ugnen och är snart färdig :) Haha, vid ungefär 11-halv 12 så sitter man och käkar kladdkaka :D Vet inte var jag fick iden att baka just nu, men jag kände väll att det var länge sedan.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0