Lite måndagsmys :)

2011-01-24

Det finns egentligen inget att skríva till er. I min dag så har det inte hänt så mke än skolan, och den vet ni ju redan hur den var.
På kvällen så var Robin lite godis sugen och ville ner till GH för att köpa. Han försökte få med mig och jag började inse att jag faktikt oxå var lite smått sugen på det ;p eller, ah.
Så jag, Anna, Robin och mamma åkte ner dit och köpte lite. Sen vart det hem igen och sätta sig vid matbordet och börja plugga engelska, samtidigt med lite godis att mysa på. Fick faktiskt lite sällskap med mamma och Anna. Så läxan är gjord och klar. Religonen börjar jag imorgon ist, orkar inte mer ikväll. Sedan så har jag och Anna suttit och snackat lite med varandra om typ skolan som vi vanligvis gör någongång på dagen? eller inte om skolan varje gång. Men det är roligt, iaf med henne :D Sedan vart det att sätta sig här.

Tror nog att jag, Anna och mamma ska in till stan imorgon efter skolan. Jag vet inte, men jag behöver det iaf och får väll se om någon hänger med mig. Slipper lite av engelskalektionen iaf, lite skönt.

Känner att mina inlägg är ganska så korta och tråkiga. Men det händer inte så mke i min vardag. Men jag har faktiskt tänkt på att starta med 20 dagar som alla andra. Lite roligare blir det iaf :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0