Lite onödigt !

2011-01-17

Nu börjar det mörkna lite ute och här sitter jag och ska göra klart det sista på religonen som ska vara klar tills imorgon. Bloggade inte igår som ni säker har sett och märkt. Men jag fikade lite på daimtårtan tsm med familjen :D mums, den var redig god. Spelade lite granna på Sims och tv-spel. Läste nästan ut en bok oxå om ni ville veta asså :D Haha, Osynliga som boken heter. Ganska bra faktiskt, lånade den av en vän som jag nog måste lämna tillbaka snart.
Kollade på solsidan på kvällen tsm med familj, en bra serie som jag ska börja följa :)

Var ju uppe till halv tolv iaf, kollade på en skaplig bra film som gick på tv:n då på kvällen. Men jag har ingenaning om namnet på den och vad det egentligen vad det var för något, för jag kom in i den när halva filmen hade redan gått. Haha.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0