Med en vän och familjemedlemmar.

2011-01-29

I morse så fick man bara en kvart på sig att fixa ordning sig till dagen. Skulle in till stan med mor, Anna och Zandra, en kompis. Zandra ringde hem när jag låg kvar i sängen och frågade om hon fick hänga med oss inte till stan och om hon kunde komma om en kvart. Såklart så svarade mamma visst -.- Så jag for ju bara upp ur sängen och sprang i huset halft påklädd och letade kläder, åt frukost, sminkade mig, borstade håret/tänderna + allt dom där andra små sakerna. På 15 minuter. Mamma kunde ju ha väckt mig en aning tidigare.
Inne i stan så var vi både där och här, fram och tillbaka till affärerna. Hittade iaf lite saker till mitt nya rum. Jag vet inte om jag har nämnt det någoting här på bloggen för er? Men jag ska iaf byta stil i mitt rum. Från ett vanligt ungdomsrum till ett afrikansk och mysigt rum. Men jag ska inte ha så jätte mke överdrivet. Utan bara lite enkelt så man får in känslan om mysigheten. 
Anna hittade lite indiska saker till hennes rum, mamma och jag lite scrapingsaker till våra album och Zandra sitt databord som hom letade efter. Så alla blev nog nöjda.

Före                          efter

Sparbössor från när jag var en liten skit, vet inte varför jag har sparat dom men nu så ryker de, så dags.




När jag kom hem sen så började jag fixa och dåna lite i mitt rum som ni kanske såg på bilderna. Satt även dit överkastet som jag fick i julklapp. Mitt rum kommer nog bli rätts så bra. Senare idag så tycker jag att mamma och jag kan beställa lite afrikanska saker som jag har hittat från Jotex :) får se om hon nu har tid, ork och vill göra det.


Kommentarer
Postat av: Jesperalisha

Good web with cool info. Thanks.

2011-11-03 @ 10:03:52
URL: http://jesperalisha.blognext.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0