Mycket klagomål

2011-01-11

Idag så har jag fått läxa från skolan, i religon. Och det handlar lite om grekland och sånt om jag då har fattat rätt. Jag tänkte ju gå in på en sida som Helen visade oss som man har lite tips på, men datan kan inte hitta? antagligen så sitter jag väll och skriver en helt fel sida eller då har datan damp. Men jag frågar någon kompis senare, jag har ju en vecka på mig iaf.

Första gången i mitt skolliv faktiskt när jag sitter på bibloteket och pluggar. På no så ska vi forska lite ungefär. Jag gick ju till bibblan då och letade böcker till det och satte mig där inne och började plugga. Tänkte ju sitta vid datan då men min inloggningsak funkade ju inte. Elevensval hade jag idag, ska byta har jag bestämt... från bild till hemkunskap. Bilden är inte så rolig utan Carena. Matten gick sådär oxå, förstå mig inte på så mke med det vi jobbar med bara för att gunnebolärarna virvla ihop det för mig, men jag försökte iaf. Matteprov nästa vecka på torsdag med det, joo mer plugg.
bas hade vi sist på dagen, klagar gör jag, stort. Lärarna slarvar bort mitt engelskapapper som jag har skrivit mke på så jag får göra om hela skiten -.- Och så fattar dom ju trögt med att beställa hem svårare engelska böcker till mig. Och läraren kan ju förfan inte engelska ens, jag kan ju bättre än henne. Och då är det ju allvar ;s

Det är visst mke "klagomål" från mig på andra dagen i skolan ;) Men det förtjänar alla.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0