Nu har jag missar något.. eller?

2011-01-04

Förstår ni hur mke jag saknar sommaren 2010? Den var den bästa på länge, det var inte en sån stilla och lugn sommar som man latar sig på. Utan det var liv och skratt, sorg o glädje, jag fick mke nya vänner, och förlorade en hel del. Men det är så livet ska se ut, det var en helt underbar lång sommar <3 Vill ha tillbaka !

Tjena ! Sitter här och skulle precis gå ifrån ungefär. Men jag tänkte bara skriva lite snabbt till er. Robin skulle ha datan nu, han och pappa började ju prata om skrivan till datorn.
Men idag så har jag varit på upp-och-ner humör. En sekunden så är jag surig och trött. Men andra är jag pigg och glad. Men det har funkat rätts så bra ändån, jag har spelat lite Green Day igen, läst hälge, suttit här.
Men ah, ses :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0