Snön kommer igen!

2011-01-22

tjuu igen :) Hittade inte min kamera förut idag när jag skulle ut och fotografera. Letade i hela huset och jag bad pappa om hjälp med att leta. Och han hittade den, på mitt rum under massa papper och böker. Inte precis där jag letar på första hand xd Måste nog ta en sädning i mitt rum, gör nog det imorgon som jag säger varje gång det behövs, haha. Hoppar varje gång.
Men jag såg att kameran behövdes laddas så jag gjorde det, sedan var jag hungrig och tog lunch. Men sedan när den hade laddat klart så började det att snöa ute. Så jag struntade i det.

Har iaf ätit klart maten nu med familj, potatis med köttfärshlimpa och brunsås. Ikväll så tänkte jag sitta lite i mammas hobbyrum och hitta på något där ute. Antagligen teckna eller plocka ordning där ute lite åt henne.
Duscha senare ikväll och även så ska jag kolla på fångarna på fortet !

Just nu så sitter jag här vid datan. Är vid facebook, bilddagboken och bloggar. Sitter även inne på msn och skriver lite med olika personer.
Nehe, om jag skulle gå och avsluta min lördag :')


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0