Som tur så överlevde jag ;s

2011-01-28

Bloggade inget mer igår. Vet inte varför men det blev bara inte så. Det ändå som jag vill berätta från gårdagen var att på morgonen när jag skulle precis gå över vägen till busshållplatsen så kommer bussen med en jäklig hög fart och höll på att köra på mig ;s Det var skapligt nära, för jag var ju mitt på vägen när han kom i sin vart. Jag kan ju vara glad för att jag lever. 
När vi var vid skolan och alla hade gått ut ur bussen utom Moa, Emelie och Tilda. Och så stängde chafören bussdörrarna precis när Moa skulle kliva ut och började köra iväg, med dom i. Asså jälva busschaför, borde skämmas mke tyckjer jag.

Idag så är det freedag :) har varit i skolan och kom hem därifrån för lite över en timme sen. Nu så har jag bara suttit framför tv lite och här. Sms lite med mamma oxå och bad henne att köa nonstop och gratis sms till mig :D Så snart så kan jag börja att sms igen. Eller ah, lite senare i kväll, ni kan ju fan ta och börja sms till mig igen med! ;d Sms miiig, 0730622126 ;*

L I N N E A  Z E I J L O N*

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0