Städa, fixa, rensa rummet-dagen ;)

2011-01-30

Har städat och dånat hela dagen i dag inne på mitt rum. Först på förmiddagen efter frukosten så började jag rensa min garderob lite grann. Tog ut alla kläder som var för små och fula. Och sedan så hittar jag massa saker från när jag vara liten på hyllorna i garderoben. Lite roligt faktiskt att se dom leksakerna igen. Och vilka minnen man har med dom sakerna. Varför dom nu stog i min garderob? det är en frågan det.
Men nu, så är äntligen min garderob fin både i korgarna med alla kläderna i, krokarna med kläder och hyllorna med kartonger xd Inga för små kläder finns det nu eller för fula, haha.

Började damma sedan i hela rummet, i hörn och skåp. Sedan så började vi plocka med min säng. Jag, mamma och Anna. Jag har ju en sängram runt min som jag verkligen inte vill ha kvar. Den är ful och passar inte in ett skit inne på mitt rum. Håller fortfarande på med det. Har precis ätit var middag och nu så ska vi fortsätta och sätta dit benen på sängen så att den kan stå, och kasta ut sängramen. Ska dammsuga hela mitt rum efter det. Och sen, är mitt rum klart.  Då har jag rensat, städas och fixat :) känns riktigt skönt redan nu efteråt.

Sedan blir det en skön dusch efter det ähr slitet. Kolla på solsidan senare ikväll och Wallander oxå kanske. Får se hur trött jag blir. 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0