trötter!

2011-01-12

Idag så har vi åkt skidor med klassen då :) Klass 7a, 2011-01-12 startid: ungefär 14:10 :D haha, det gick ju skapligt..hrm. Fast jag tycker faktiskt att det var roligare förra gången, då fick man åka vart man vill och med vem man vill.
Filmade denna här gång med, det var bara början som var rolig. Massa fjantade sig och höll på mid kamerna och så xd haha. Men jag tyckte att jag pausa lite för mke, ungefär varannan minut xd och sedan så fick jag knappt filma för Mattias, eller han visste väll inte vad han sa till mig äns ;s för han sa olika för varje gång jag filma. Men men, bilder kommer iaf senare ikväll eller någon annan dag på det.

Just nu så är jag lite trött efter dagen. Har kollat genom skidafilmen + bilderna och sedan andra videos, mys framför tv lite, böcker har jag läst lite idag med, och just nu så sitter jag här och gör religonläxan. Den är faktiskt linte så dum, därför att den är lite konstig, handlar om gudar och sånt igen. Engelskaläxan försöker jag oxå förstå mig på, haha. Fattar inte redigt vad man ska göra?

Haha, men måsta sluta så jag iaf får något gjort på religonen. Hejdå, ses kánske senare ikväll :) <3

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0