usch...

2011-01-29

... är så trött. Har suttit och kollat på fångarna på fortet och sms med Emelie hela kvällen. Känns skönt att ha tillbaka mobilen och nå folket i världen. De laget som jag hejade på på fortet van ju inte. Men det är bara en unklig liten tävling och nu så är det programmet slut.
Jag har beställt lite mer afrikanska saker från Jotex.se. Hittade ganska mke faktiskt men jag köpte inte allt ikväll. Kan ju dela upp sakerna lite och inte slösa bort alla pengar på direkt. Alla saker kommer den 15 feb förutom en sak, den kommer 25 mars ;o Får gå och vänta så länge, usch igen.

Kollade på en film nu som var efter fortet. Den verkar ju bra. Men jag är skit trött och skulle gå och lägga mig. Men då så såg jag att datan var ledig här i huset igen så jag tänkte lite på er. Att få ett inlägg igen innan läggdags.
Nee, håller på att gäspa så mke så att jag dör. Äh, nu skiter jag i det här. Godnatt!

Våren kommer snart till oss. Den varma våren efter den kalla, långa, vita vintern!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0