jag är bäst :D / Robin

2011-01-23

Det var mke roligt hemma hos mormor och morfar förut idag. Vi åkte runt halv 12. Vi sprang in på en blomster affär och köpte två blommor till honom innan, en sort som han sa till oss att han önskade sig. Mina morbröder och kusiner var där hemma oxå. Vi fikade och lite tsm. Jag käkade mig mest mätt på godis xd haha, Anna med tycker jag.

Åkte hem runt halv 4 tiden. Vi stannade vid Biltema på vägen hem. Jag skulle se om dom hade album till mina foton. Men dom hade inte några som jag sökte.
När jag kom hem så fotograferade jag lite granna på mig själv xd tihi. Sedan så satte jag mig i hobby-rummet igen och fixa och dåna lite. Och nu så är jag klar med allt där ute. Så nu är det bara att hitta ett album och sätta in bilderna där så är det klart. Och kanske piffa upp lite med xd

Nu på kvällen så satt jag och glodda lite på Solsidan. Det var roligt som oftas då alltså. Och nu så sitter jag här. Anna och robin sitter ungefär bredvid mig och kollar i skolkatalogen. Vi skrattar lite till lärare och sånt, nee. Jag bara skämtar. Det lbir positiva komentarer till dom -.-  

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0